Amire érdemes ügyelni kötelező biztosítás váltás során

A biztosítóválás szó hallatán zömmel minden autósnak az jut az eszébe, hogy egy elkerülhetetlen teher, amit nem lehet elodázni, így a legolcsóbb biztosítóhoz szerződik.

Ez sok tekintetben jogos megállapítás, de mégis számos szerződőben felmerülnek kétségek egy eddig ismeretlen biztosító feltűnően olcsó díjai miatt. Hogyan is lehet, hogy alig valamicske biztosítói múlttal, magasan a legkedvezőbb díjat tudják kínálni? Ennek például az egyik magyarázata az, hogy nincsenek ügyfélszolgálati irodái, így személyes ügyintézésre nincs lehetőség, ezzel jelentősen csökkentve a költségeket. Ez ügyfél oldalról nem túl szerencsés, mert mindent csak online, telefonon, vagy faxon lehet intézni. Erre pedig azért sokaknak nincs lehetőségük, vagy idegenkednek tőle. Van olyan társaság is, aki előre megelőlegezi a kármentességet, majd egy akármilyen kis koccanás okozása után, drasztikusan megemeli a biztosítási díjat, de nem évfordulóval, hanem a kárkifizetést követően. A szolgáltatást a károsult részére nyújtja választott társaság, de számos olyan kiegészítő létezik, ami a saját ügyfeleinek nyújt az biztosító. Baleset, - poggyász kiegészítés. Fontos az is, hogy időben küldjenek csekket, illetve csoportos befizetésnél tudják-e gördülékenyen intézni a fizetést, könnyel elérhető legyen az ügyfélszolgálat, a nemzetközi zöldkártyát kérésre gyorsan elpostázzák. Ezeket a tényezőket figyelemben tartva, biztosan mindenki megtalálja a számára díjban és szolgáltatásban legkedvezőbb biztosítót.