Kötelező biztosítás kampány 2010

Az AEGON várakozásai szerint idén 600 ezer autós vált biztosítót, és becsléseink szerint átlagosan néhány ezer forintot lehet spórolni a díjakkal.

Az idei kampány sok meglepetést nem hozott, a piaci szereplők magatartása nagyjából a várakozásoknak megfelelően alakult. Az elmúlt évi kampány győztesei nem változtattak a taktikájukon, megpróbálták ugyanazokat a paramétereket hozni, ami már bejött egyszer. Komolyabb változások és nagyobb kedvezmények a piac többi szereplőjénél tapasztalhatók.

Irracionális árcsökkentésekbe nem mentünk bele, de egy-egy szűkebb célcsoportnak szóló kiugró kedvezménnyel próbálunk piacot nyerni. A kisgyermekes családokat már eddig is kiemelten kezeltük, az idei kampány újdonsága viszont a pénzügyi szektor dolgozóinak és a biztosítási üzletkötőknek szóló jelentős kedvezmény. - foglalta össze az AEGON Magyarország kampánycéljait Szombat Tamás, vezérigazgató-helyettes.

Az AEGON Magyarország 2010-es tarifáinak kialakításakor a legfontosabb szempont - az új célpiaci szegmensek megnyerése mellett - az állományvédelem volt. Az átlagosnál jóval nagyobb figyelmet fordítottak a meglévő ügyfelekre.

Az együttkötéseket az AEGON-nál is többféleképpen díjazzák. Nemcsak a biztosítási palettából lehet választani, de a nyugdíjpénztári belépést, vagy az AEGON hitelkártya tulajdonosokat is kedvezmények illetik. Sőt, akinek már van az AEGON-nál kötelezője, de köt egy másik biztosítást, vagy belép a nyugdíjpénztárba, akkor is jár neki a jövő évi kötelező biztosítás díjból a kedvezmény.

A kedvezmények között az AEGON-nál is megtalálhatók a klasszikus elemek: hűség-, gyermek-, partner-, folyószámlás vagy éves díjfizetési kedvezmények. Az újak közül a pénzügyi szektorban dolgozók és a biztosításközvetítők kedvezményét, valamint a Casco kedvezményt kell kiemelnünk, ez utóbbi akkor is jár, ha nem az AEGON-nál van az ügyfél casco-ja. De azt is jutalmazzák, aki megadja e-mail címét vagy mobilszámát.

A tarifák összehasonlításakor ne csak a kedvezmények nagyságát vegyék figyelembe - mert valóban jól hangzik egy 40 - 50%-os kedvezmény - de az is ugyanolyan lényeges, hogy mindez milyen alapdíjra vonatkozik. Az elmúlt évek történéseiből pedig kiderült, hogy még a díjnál is fontosabb az, hogy >olyan biztosítót válasszanak az autósok, amelynek a tőkehelyzete, és szolgáltatásai is megfelelőek. - hívta fel a figyelmet Szombat Tamás.