Év végi díjeső az Aegon Magyarországnak

A 2014-es év az Aegon Magyarország egyik legsikeresebb éve volt: ügyfeleink, a szakma és az üzleti partnereink is számos díjjal ismerték el munkánkat. Másodszor is elnyertük az Év pénzintézete díjat a Figyelő Top 200 gálán, a Legjobb biztosítónak járó díjat, a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat, a CSR Hungary Díját, a Sándor Imre PR díjat és a European Excellence Awards pénzügyi kategóriájának fődíját is.

2014-ben számos elismerést kaptunk, amelyek azt igazolják számunkra, hogy ügyfeleink és a szakma is ügyfélközpontú vállalatnak tart bennünket. Az elmúlt években az ügyfeleinket érintő folyamatokban jelentős változásokat hajtottunk végre: egyszerűbbé, átláthatóbbá tettük a leveleinket, a terméktájékoztatóinkat, a szerződéseinkhez – amelyeken sajnos a törvényi kötelezettségünk okán nem tudunk változtatni - kétoldalas összefoglalót adunk a legfontosabb tudnivalókról. Kisfilmeket gyártottunk a biztosítások működéséről, bevezetjük az ügyfélkiszolgálási garanciát, és még rengeteg ötleten dolgozunk, amellyel közelebb kerülhetünk ügyfeleinkhez. A mi szakmánk a humánumra épül: megértőnek, empatikusnak igyekszünk lenni, hiszen általában nehéz élethelyzetben találkozunk ügyfeleinkkel.

Olyan plusz szolgáltatásokat is nyújtunk, amely az ügyfeleinknek többletköltséggel nem jár, és amelyet más biztosítónál nem kaphatnak meg. Ennek egyik kiemelkedő példája az Országos Kármegelőzési Programunk, amely többek között megkapta a nemzetközi European Excellence Award elismerést is. A programban a rendőrséggel, a polgárőrséggel és a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal működünk együtt, közös felvilágosító kampánnyal, aktuális jó tanácsokkal segítjük a lakossági kármegelőzést, hogy ezáltal csökkentsük az ingatlanokat ért káresetek számát.

Elmondhatjuk azt is, hogy az Aegon az egyetlen olyan nagy hazai biztosító, amely a biztosítói szektort megtépázó pénzügyi válság előtti utolsó boldog békeévhez (2007) képest növekedést tud felmutatni 2013-ra. Ügyfeleinknek mindez garanciát nyújt cégünk stabilitására, megbízhatóságára.

„Kiemelkedő eredményeink elsősorban a kollégák sokéves tapasztalatának és újítási képességének köszönhető. A siker része ugyanakkor a folyamatos kísérletezés is, amely időnként óhatatlan kudarcokkal jár. Megtanultuk, hogy a nagy sikerek ára a sok kicsi hiba. Nem tudhatjuk mindig előre, mi a nyerő megoldás, ezért sokat kell próbálkozni, és állandóan tanulni” – mondja Zatykó Péter vezérigazgató.

Az Aegon sikerében közrejátszik, hogy nem az ár- és jutalékversenyt tekintjük elsődlegesnek, hanem a szolgáltatás magas színvonaláért folytatott küzdelmet.

Kármegelőzési programunkat az idén is folytatjuk, emellett azonban szeretnénk meglévő hűséges ügyfeleinket külön is megajándékozni. Idén minden ügyfelünk, aki legalább 2 éve rendelkezik Aegon-os lakásbiztosítással, egy évre szóló balesetbiztosítást kap tőlünk ajándékba.