Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

  • 2010. július 24. 19:55

    Kérdezi: Tóthné - (Kárrendezés)

    Tisztelt Szakértő Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy egy ismerősömnek káreseménye keletkezett július 3-án. A fagyasztószekrényben áramszünet miatt megromlottak a fagyasztott árúk. A káreseményt még nem jelentette, mert nincs még meg az áramszolgáltatótól az igazolás, de folyamatban van az ügy azt írták. Az lenne a kérdésem, hogy meddig lehet bejelenteni a kárt a biztosítónál? Előre is köszönöm válaszát!

    Varga Antal

    Tisztelt Tóthné!

    A kárbejelentést a szabályzat szerint a káresemény után 2 munkanapon belül meg kell tenni, de amennyiben a lényeges körülmények kideríthetőek, a kárt később is be lehet jelenteni.

    Üdvözlettel, Varga Antal, Kárrendezési és felülvizsgálati vezető


További kérdések

Kérdezek