Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Tóth Istvánné
2011. augusztus 31. 16:21
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt uram.Én arra lennék kiváncsi,hogy számolták ki az én reálhuzamomat,hogy 10év alatt összegyült pénzből ilyen kevés összeget kaptam vissza.Szeretném azt hinni,hogy ez csak valami félreértés.A lányom is önöknél volt pénztártag,kevesebb a befizetése,és mégis 5ször nagyobb összeget kapott mint én.Kérem szives válaszát.Tisztelette.Tóth Istvánné.
Tisztelt Tóth Istvánné!

Sajnálattal tájékoztatom, hogy nem tud az AEGONdirekt.hu kielégítő választ adni a kérdésére, mivel teljesen külön cég vagyunk, így nem látjuk a pénztárszolgálattó rendszerrét. Kérem panaszával a pénztárszolgáltatót keresse a 06-1/477-48-90-es telefonszámon. Felülvizsgálati kérelmet a 1399 Budapest, Pf. 717. címen vagy a 06 1/477-4890-es számon 7-es menüpontjában tehet, ez utóbbin mindennap 8-18 óráig, csütörtökönként 8-20 óráig a 06 1/477-4890-es telefonszám 7- es vagy 8-as menüpontjában (a gépi hang a 7-es illetve 8-as gomb megnyomásával bármikor megszakítható és munkatársaink jelentkeznek bármiféle előzetes azonosító megadása nélkül is.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

recsko lőrincné
2011. augusztus 29. 12:18
(Nyugdíjpénztár)
jonapot kivánok én még most se kaptam semit a reálhozam rol hogy kapoke vagy nem és mikor fogok kapni levelet hogy kapoke vagy nem kérem hogy ebe segicsen
Tisztelt recsko lőrincné!

Általános tájékoztatást adhatunk, mi szerint, amennyiben Ön jogosult a reálhozam kifizetésre akkor legkésőbb aug. 31-ig kell megkapnia azt. Konkrét kérdésére, a Nyugdíjpénztár munkatársai tudnak válaszolni, és azt kérik, hogy írásban jelezze azt a következő postacímre: AEGON Magyarország Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár, 1399 Budapest, Pf: 666. Természetesen a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai is készséggel állnak rendelkezésre a 477-4890 számon. Az ügyfélszolgálat hétfőtől-péntekig 08-18:00 óráig, csütörtökönként 08-20:00 óráig fogadja a hívásokat. Tekintettel a jelentős hívásmennyiségre, az ügyfélszolgálat nagyon leterhelt, így előre is kérik megértését a felmerülő hosszabb várakozási idő miatt.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

bea
2011. augusztus 29. 12:15
(Nyugdíjpénztár)
TISZTELT SZAKÉRTŐ ÚR. AZT SZERETNÉM KÉRDEZNI HOGY AZ EGYIK FÓRUMON AZT ÍRTA VALAKI HOGY MÁR NEM UTALJÁK A REÁLHOZAMOT . MÁR BEFEJEZTÉK AZ UTALÁSOKAT ÉS MÁR CSAK LEVELEKET POSTÁZÁK HOGY EZ IGAZ. VÁLASZÁT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
Tisztelt bea!

A reálhozam kifizetések aug. 31-ig zajlanak, ez után postázzák az elszámoló leveleket.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Besenyei Ferencné
2011. augusztus 29. 10:08
(életbiztosítás)
Tisztelt Cím! Férjemnek CSÉB-EXTRA II. biztosítása van. 2011. augusztus 03-tól augusztus 17-ig folyamatosan kórházban kezelték. Szeretném megkérdezni, hogy erre jár-e biztosítás utáni összeg kifizetés részére. Szerződésazonosító: 2462030 Call Center azonosító: 0009706557 Köszönettel: Besenyei Ferencné
Tisztelt Besenyei Ferencné!

A CsébExtra biztosításnál a biztosítási események a következők: -Biztosított halála -A tartam lejárata -Biztosított baleseti halála - Balesetből eredő maradandó egészségkárosodás -Balesetből eredő múlékony sérülés (ezen belül, ha balesetből eredő legalább 28napos folyamatos táppénzes állományba kényszerül) -Balesetből eredő fekvőbeteg gyógyintézeti ápolás, amennyiben ez legalább 8 napos folyamatos - TB I-II fokozatú rokkantság Ha baleset miatt kellett kórházban lennie férjének, akkor az erről szóló igazolásokat küldje el a biztosítónak.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Sós-Kovács Aranka
2011. augusztus 26. 12:28
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt Szakértő! Érdeklődi szeretnék a reálhozam kifizetésével kapcsolatban. Átutalással kértem, de még mindig nem érkezett meg a kifizetés. Ma augusztus 26-a péntek van. Tudom, hogy augusztus 31-ig vannak kifizetések, de reménykedhetek még az összegben, amit ígértek??
Tisztelt Sós-Kovács Aranka!

Mivel a tagok számláját itt nem kezeljük, azaz az adatokra nincs rálátásunk, csak általános tájékoztatást tudunk adni. E szerint aug. 31-ig kell megkapniuk a tagoknak a reálhozamot. Amennyiben konkrét kérdése, észrevétele van, a Nyugdíjpénztár munkatársai azt kérik, hogy írásban jelezze a következő postacímre: AEGON Magyarország Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár, 1399 Budapest, Pf: 666. Természetesen a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai is készséggel állnak rendelkezésre a 477-4890 számon. Az ügyfélszolgálat hétfőtől-péntekig 08-18:00 óráig, csütörtökönként 08-20:00 óráig fogadja a hívásokat. Tekintettel a jelentős hívásmennyiségre, az ügyfélszolgálat nagyon leterhelt, így előre is kérik megértését a felmerülő hosszabb várakozási idő miatt.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Kérdezek