Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Varga Éva
2011. augusztus 15. 10:59
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt szakértő! Az Allianznál volt a legtöbb ügyfél,és ők már juli 21-juli 29-között kiutalták mindenkinek!! Ha ők 1 hét alatt megoldották az utalásokat,önöknek miért tart 1 hónapig.Addig gondolom még forgatják az emberek pénzét,amiből nem kevés marad az AEGON zsebébe.
Tisztelt Varga Éva!

A reálhozamok kifizetése folyamatos, ami augusztus 31-ig tart. Addig minden volt tag részére kifizeti a pénztár a reálhozamot.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

dunai laszlo
2011. augusztus 15. 10:04
(Nyugdíjpénztár)
Jo napot kivanok kerdesem az hogy fiam kulfoldon van es megjott 31000 ft reszere .Ezt a penzt a csaladja hogy veheti fel ? A penz postai uton erkezett Koszonettel edesapja
Tisztelt dunai laszlo!

Maghatalmazás ellenében az összeg felvehető.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Kiss Ágnes
2011. augusztus 10. 13:21
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt AEGON! Érdeklődnék hogy a telefonos ügyfélszolgálaton tudnak e tájékoztatást adni arról hogy a kiutalás megtörtént e, illetve milyen üzletpolitika alapján ülnek ennyi ideig a volt pénztártagok pénzén. A nagyobb pénztárak augusztus első hetében teljesítették a kifizetéseket. Köszönöm!
Tisztelt Kiss Ágnes!

A pénztárszolgáltató tájékoztatása szerint a kifizetés 2011.08.31-ig tart, így nincs elkésve a kifizetése. További kérdéseire vonatkozóan a pénztár készséggel áll rendelkezésére e-mailben a https://www.online.aegon.hu/ugyfelszolg/uszi.html linken, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig a 06 1/477-4890-es telefonszám 1-es, 7- es vagy 8-as menüpontjában mindennap 8-18 óráig, csütörtökönként 8-20 óráig (a gépi hang az 1-es, 7-es illetve 8-as gomb megnyomásával bármikor megszakítható és munkatársaink jelentkeznek bármiféle azonosító előzetes megadása nélkül is).

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Német andrásné
2011. augusztus 10. 09:39
(Nyugdíjpénztár)
Jó napot! Nekm az volna a kérdésem hogy én felhivtam aw AEGONt és azt monták hogy elsején utalnak de még mindig nem kaptam meg ez hogy lehet?kb mikor fogom meg kapni?
Tisztelt Német andrásné!

A reálhozam kifizetés július 28. és augusztus 31. között történik, ezért sok tagunk valóban ma már láthatja ezt a számláján, ennél konkrétabb információval illetve ütemtervvel azonban nem áll módunkban szolgálni. A kifizetés sorrendje nem áll összefüggésben a reálhozam nyilatkozatok pénztárhoz érkezésének dátumával, szíves türelmét kérjük, augusztus 31-ig minden egyes, a TB-be 2011.03.01-i dátummal visszalépett magánpénztári tagunk reálhozama kifizetésre kerül.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

G.Ferenc
2011. augusztus 10. 07:51
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt Szakértő! Az AEGON-tól várom a reálhozami kifizetést (OTP-től átlépő tag vagyok). Néhány hónapja a közzétett reálhozam egyenlegem 196 ezer Ft. volt, jelenleg már csak 86 ezer Ft. Mi lehet ennek az oka, illetve miért higgyem el adott esetben az utóbbi összeg számítási helyességét? Köszönöm!
Tisztelt G.Ferenc!

A reálhozam összege százalékos arányban nem hasonlítható össze más pénztártagokéival, kizárólag egyedileg vizsgálható, a kiszámolásának önálló képlete van, nem egyszerűen arról van szó, hogy a hozamnak egy bizonyos hányada, ami mindenkinél arányosan több vagy kevesebb a hozamától függően. A nagyságát befolyásoló tényezőknek csak egyike a hozamok időbeli alakulása, ráadásul magát a hozamot is több dolog befolyásolja, például hogy a tag mikor melyik pénztárnak volt tagja, illetve mikor melyik szerint fektették be pénzét. Ha két tag egyéni számlájára minden időpontban ugyanakkora összeget fizettek be, az eltérő befektetési eredmények miatt akkor is egymástól eltérő nagyságú összeg halmozódik fel a két egyéni számlán, így a reálhozamok is eltérnek egymástól.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Kérdezek