Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Besenyei Ferencné
2011. augusztus 29. 10:08
(életbiztosítás)
Tisztelt Cím! Férjemnek CSÉB-EXTRA II. biztosítása van. 2011. augusztus 03-tól augusztus 17-ig folyamatosan kórházban kezelték. Szeretném megkérdezni, hogy erre jár-e biztosítás utáni összeg kifizetés részére. Szerződésazonosító: 2462030 Call Center azonosító: 0009706557 Köszönettel: Besenyei Ferencné
Tisztelt Besenyei Ferencné!

A CsébExtra biztosításnál a biztosítási események a következők: -Biztosított halála -A tartam lejárata -Biztosított baleseti halála - Balesetből eredő maradandó egészségkárosodás -Balesetből eredő múlékony sérülés (ezen belül, ha balesetből eredő legalább 28napos folyamatos táppénzes állományba kényszerül) -Balesetből eredő fekvőbeteg gyógyintézeti ápolás, amennyiben ez legalább 8 napos folyamatos - TB I-II fokozatú rokkantság Ha baleset miatt kellett kórházban lennie férjének, akkor az erről szóló igazolásokat küldje el a biztosítónak.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Sós-Kovács Aranka
2011. augusztus 26. 12:28
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt Szakértő! Érdeklődi szeretnék a reálhozam kifizetésével kapcsolatban. Átutalással kértem, de még mindig nem érkezett meg a kifizetés. Ma augusztus 26-a péntek van. Tudom, hogy augusztus 31-ig vannak kifizetések, de reménykedhetek még az összegben, amit ígértek??
Tisztelt Sós-Kovács Aranka!

Mivel a tagok számláját itt nem kezeljük, azaz az adatokra nincs rálátásunk, csak általános tájékoztatást tudunk adni. E szerint aug. 31-ig kell megkapniuk a tagoknak a reálhozamot. Amennyiben konkrét kérdése, észrevétele van, a Nyugdíjpénztár munkatársai azt kérik, hogy írásban jelezze a következő postacímre: AEGON Magyarország Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár, 1399 Budapest, Pf: 666. Természetesen a telefonos ügyfélszolgálat munkatársai is készséggel állnak rendelkezésre a 477-4890 számon. Az ügyfélszolgálat hétfőtől-péntekig 08-18:00 óráig, csütörtökönként 08-20:00 óráig fogadja a hívásokat. Tekintettel a jelentős hívásmennyiségre, az ügyfélszolgálat nagyon leterhelt, így előre is kérik megértését a felmerülő hosszabb várakozási idő miatt.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Csendes Adrienn
2011. augusztus 26. 08:15
(Kisállat-biztosítás)
Jó napot! Szerződés kötés után egy orvosi vizsgálat alatt derült ki, hogy a kutyám vérzékeny!!!!! Olvastam a szerzősdében lés nyilatkoztam hogy vele született betegsége nincsen, és kiderült hog van.Igen csak vigyázok ráá , de ha baleset éri és a kutyának orvosi ellátásra, mütét vérátömlesztés pl, azt estleg tériti a biztosító?Ha estleg ez nem müködik akkor a jelenleg előre kiküldött csekkeket nem fizetném be, fölmondanám a szerződést. Külföldre költözünk és mivel ez a gond áll fenn esetleg külfödön történt ellátást is téritik? Előre is köszönöm!
Tisztelt Csendes Adrienn!

Kisállat- biztosítás tekintetében a kockázatviselés helye kizárólag Magyarország. A szabályzat értelmében nem minősülnek biztosítási eseménynek azok az állatorvosi kezelések, melyek veleszületett betegséghez kapcsolódnak, illetve melyek a kockázatviselés kezdete előtt kezdődött betegséggel, annak kiújulásával, vagy bekövetkezett balesettel kapcsolatban végeztek.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, Kisállat-biztosítás

AEGONdirekt szakértő
Kisállat-biztosítás
 
 

berki veronika
2011. augusztus 22. 15:31
(Nyugdíjpénztár)
üdvözlőm szeretném kérdezni én mikor kapom meg a hozamom mer még én nem kaptam
Tisztelt berki veronika!

A kifizetéseket a Nyugdíjpénztár legkésőbb 2011. augusztus 31-ig teljesíti, és a kifizetés megtörténtét követően elszámoló levelet küld a 2010-es és 2011-es számlaforgalommal és a kifizetett reálhozam összeggel kapcsolatban.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Sárszegi János
2011. augusztus 22. 14:34
(Nyugdíjpénztár)
Mikor értesítenek már,hogy kapok vissza vagy nem.Nem tudom mi történik önöknél.Bezzeg ha valamit nem fizetünk be az már baj.Nagyon lassú az ügyintézés.
Tisztelt Sárszegi János!

A reálhozam kifizetés augusztus 1. és augusztus 31. között folyamatosan történik.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Kérdezek