Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Kiss Ágnes
2011. augusztus 10. 13:21
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt AEGON! Érdeklődnék hogy a telefonos ügyfélszolgálaton tudnak e tájékoztatást adni arról hogy a kiutalás megtörtént e, illetve milyen üzletpolitika alapján ülnek ennyi ideig a volt pénztártagok pénzén. A nagyobb pénztárak augusztus első hetében teljesítették a kifizetéseket. Köszönöm!
Tisztelt Kiss Ágnes!

A pénztárszolgáltató tájékoztatása szerint a kifizetés 2011.08.31-ig tart, így nincs elkésve a kifizetése. További kérdéseire vonatkozóan a pénztár készséggel áll rendelkezésére e-mailben a https://www.online.aegon.hu/ugyfelszolg/uszi.html linken, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig a 06 1/477-4890-es telefonszám 1-es, 7- es vagy 8-as menüpontjában mindennap 8-18 óráig, csütörtökönként 8-20 óráig (a gépi hang az 1-es, 7-es illetve 8-as gomb megnyomásával bármikor megszakítható és munkatársaink jelentkeznek bármiféle azonosító előzetes megadása nélkül is).

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Német andrásné
2011. augusztus 10. 09:39
(Nyugdíjpénztár)
Jó napot! Nekm az volna a kérdésem hogy én felhivtam aw AEGONt és azt monták hogy elsején utalnak de még mindig nem kaptam meg ez hogy lehet?kb mikor fogom meg kapni?
Tisztelt Német andrásné!

A reálhozam kifizetés július 28. és augusztus 31. között történik, ezért sok tagunk valóban ma már láthatja ezt a számláján, ennél konkrétabb információval illetve ütemtervvel azonban nem áll módunkban szolgálni. A kifizetés sorrendje nem áll összefüggésben a reálhozam nyilatkozatok pénztárhoz érkezésének dátumával, szíves türelmét kérjük, augusztus 31-ig minden egyes, a TB-be 2011.03.01-i dátummal visszalépett magánpénztári tagunk reálhozama kifizetésre kerül.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

G.Ferenc
2011. augusztus 10. 07:51
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt Szakértő! Az AEGON-tól várom a reálhozami kifizetést (OTP-től átlépő tag vagyok). Néhány hónapja a közzétett reálhozam egyenlegem 196 ezer Ft. volt, jelenleg már csak 86 ezer Ft. Mi lehet ennek az oka, illetve miért higgyem el adott esetben az utóbbi összeg számítási helyességét? Köszönöm!
Tisztelt G.Ferenc!

A reálhozam összege százalékos arányban nem hasonlítható össze más pénztártagokéival, kizárólag egyedileg vizsgálható, a kiszámolásának önálló képlete van, nem egyszerűen arról van szó, hogy a hozamnak egy bizonyos hányada, ami mindenkinél arányosan több vagy kevesebb a hozamától függően. A nagyságát befolyásoló tényezőknek csak egyike a hozamok időbeli alakulása, ráadásul magát a hozamot is több dolog befolyásolja, például hogy a tag mikor melyik pénztárnak volt tagja, illetve mikor melyik szerint fektették be pénzét. Ha két tag egyéni számlájára minden időpontban ugyanakkora összeget fizettek be, az eltérő befektetési eredmények miatt akkor is egymástól eltérő nagyságú összeg halmozódik fel a két egyéni számlán, így a reálhozamok is eltérnek egymástól.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

László Anita
2011. augusztus 09. 13:55
(Nyugdíjpénztár)
Tisztelt Szakértő! Én átlépő voltam, nem az Önök cégénél kezdtem. Nem tudtam megnézni egyszer sem a reálhozamomat, mert azt irták, átlépőkét majd később számolják. Lehetséges, hogy nem kapoksemmit sem? Vagy mindenképpen nyereséggel zártam? Önöknél is az átlag 76000 forint kb? Válaszát köszönöm.
Tisztelt László Anita!

Tájékoztatom, hogy teljesen külön cég vagyunk így nem látjuk a pénztárszolgáltató rendszerét valamint ez az oka annak, hogy sablon választ tudunk adni. Nyugdíjpénztárral kapcsolatos kérdéseire vonatkozóan a pénztár készséggel áll rendelkezésére e-mailben a https://www.online.aegon.hu/ugyfelszolg/uszi.html linken, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig a 06 1/477-4890-es telefonszám 1-es, 7- es vagy 8-as menüpontjában mindennap 8-18 óráig, csütörtökönként 8-20 óráig (a gépi hang az 1-es, 7-es illetve 8-as gomb megnyomásával bármikor megszakítható és munkatársaink jelentkeznek bármiféle azonosító előzetes megadása nélkül is).

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

sármány ágnes
2011. augusztus 09. 09:53
(Nyugdíjpénztár)
üdv érdeklödenék a reálhozamomról hogy 244000ftom volt bent vagy több és csak 350ft kaptam tiszta szégyen hol ot a szomszédomnak 220000ft ja volt bent és 30000ft kapot én nem értem jo becsapták az embereket a élettársamnak 500000ft ból meg 3500ft kapot nem tudok rajta elmeni de azt tudom én véleményem szerint átvágktak de nagyon feljelentést fogok tenni mert én szerintem nem jó van nem vagyok megelégedve edig itt ahol lakom én meg a párom kaptuk a leg kevesebbet. enyi lenne a kérdesem. várom válaszát.
Tisztelt sármány ágnes!

A reálhozam összege ezért százalékos arányban nem hasonlítható össze más pénztártagokéival, kizárólag egyedileg vizsgálható, a kiszámolásának önálló képlete van, nem egyszerűen arról van szó, hogy a hozamnak egy bizonyos hányada, ami mindenkinél arányosan több vagy kevesebb a hozamától függően. A nagyságát befolyásoló tényezőknek csak egyike a hozamok időbeli alakulása, ráadásul magát a hozamot is több dolog befolyásolja, például hogy a tag mikor melyik pénztárnak volt tagja, illetve mikor melyik szerint fektették be pénzét. Ha két tag egyéni számlájára minden időpontban ugyanakkora összeget fizettek be, az eltérő befektetési eredmények miatt akkor is egymástól eltérő nagyságú összeg halmozódik fel a két egyéni számlán, így a reálhozamok is eltérnek egymástól.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
 
 

Kérdezek