Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Dombai Zsolt
2010. augusztus 01. 20:15
(Lakásbiztosítás)
Tisztelt Sáfár Éva! Az lenne a kérdésem hogy,az Otthon IV.lakásbiztosításban szereplő,biztosított vagyontárgyak körébe tartozó "nem vállalkozási célt szolgáló melléképületre"és az "egy háztartásban általánosan elfogadott gépjárműre",milyen biztosítási esemény bekövetkezésekor fizet a biztosító,és milyen mértékben. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Dombai Zsolt
Tisztelt Dombai Zsolt!

A biztosítási események körét (pl: vízkár, tűzkár, üvegtörés stb.) és a feltételeket a biztosítás szabályzatából ismerheti meg, mely oldalunkon elérhető. Az itt megismerhető részletek vonatkoznak mind a nem vállalkozást célt szolgáló melléképületekre valamint a főépületre és a háztartási ingóságokra is, amibe beletartoz nak a gépjárművek (személygépkocsi, motorkerékpár) napi üzemeltetéséhez használt alkatrészek és tartozékok (a fődarabok kivételével) is. Magára a gépjármű a lakásbiztosítási szerződés kockázatvállalása nem terjed ki. A kártérítés mértékét előre, csak balesetbiztosítás esetében lehet megmondani, szintén a biztosítás szabályzata tartalmazza a térítési összegeket. Egy esetleges tűzkár, vízkár vagy betöréses lopás esetén történő térítési összeget nem tud a biztosító előre közölni, mivel ez az éppen okozott kár mértékétől függ , a térítés felső határa azonban nem haladhatja meg a biztosítási összeget, illetve azon belül a vagyontárgy tényleges helyreállítási vagy pótlási költségét.

Üdvözlettel, Sáfár Éva, Lakásbiztosítás termékmenedzser

Sáfár Éva
Lakásbiztosítás termékmenedzser
 
 

Csepi Erzsébet
2010. július 29. 21:08
(Lakásbiztosítás)
Lakásbiztosításom évforulója után egy másik biztosítótól kedvezőbb ajánlatot kaptam, így szeretném a biztosításomat náluk megkötni. Mivel felmondani már nem lehet, járható út, ha a meglévő biztosításomat díjnemfizetéssel szüntetem meg, vagy emiatt valamilyen szankcióra kell számítanom?
Tisztelt Csepi Erzsébet!

A biztosítási feltételek értelmében a szerződést minkét fél az évforduló előtt 30 nappal mondhatja fel. Amennyiben a szerződést az ügyfél díjnemfizetéssel szünteti meg, a biztosító akár peres utón is követelheti a díjat.

Üdvözlettel, Sáfár Éva, Lakásbiztosítás termékmenedzser

Sáfár Éva
Lakásbiztosítás termékmenedzser
 
 

DIVIACZKI ISTVÁNNÉ
2010. július 29. 13:33
(Hitel)
KŐSZŐNŐM VÁLASZUKAT ,CSAK AZ LENNE A KÉRDÉSEM ,HOGY NEM VAGYOK EGYIKNEK SEM A TAGJA ,HOGY LEHETNE VALAMIBE BELÉPNI. LAKÁSBIZTOSITÁSOM MÁR VAN .ESETLEG ÉLETBIZTÓSITÁST,HA LEHETNE..ÉS MÉG AZT SZERETNÉM TUDNI MENNYI JŐVEDELEM SZÜKSÉGES A SZEMÉLYI KŐLCSŐNHŐZ . KŐSZŐNETTEL:DIVIACZKI ISTVÁNNÉ
Tisztelt DIVIACZKI ISTVÁNNÉ!

Amennyiben életbiztosítást szeretne kötni, ajánlatot az alábbi linken tud kérni. Viszont felhívnám figyelmét, hogy személyi kölcsönt csak a visszavásárlási értékkel rendelkező biztosításra lehet felvenni, tehát cca. három évvel a biztosítás megkötése után. Önnek valószínűleg nem ez a jó megoldás. https://www.aegondirekt.hu/biztositas/eletbiztositas/eletbiztositas-ajanlatkeres.php

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, Hitel szakértő

AEGONdirekt szakértő
Hitel szakértő
 
 

Galambos Éva
2010. július 25. 13:00
(Lakásbiztosítás)
Tisztelt Cím! Korábban felhívtak önöktől azzal a lehetőséggel, hogy létezik kiegészítő lakásbiztosítás, ha jól értettem olyasmiről volt szó, hogyha hirtelen csőtörés vagy valami más nem várt esemény következik be, akkor az azonnali kárelhártásban, helyreállításban segítséget nyújt a biztosító. Erről szeretnék bővebb felvilágosítást kapni. Köszönettel: Galambos Éva
Tisztelt Galambos Éva!

AEGON Lakásdoktor assistance szolgáltatás: A Biztosító vállalja a vészelhárítási és egyéb, háztartási assistance (gyors segítség), kisiparosi kivitelezői, javítói jellegű szolgáltatás megszervezését a következő szakmákban: • víz-, gáz-, fűtésszerelő • tetőfedő • üveges • villanyszerelő • duguláselhárító • zárjavító • lakatos Bővebben a http://www.aegondirekt.hu/dokumentumok/lakasbiztositas/csaladi_biztositas_szabalyzat.pdf linkre kattintva tájékozódhat. Részleteket a szabályzat 27. oldalán találja.

Üdvözlettel, Sáfár Éva, Lakásbiztosítás termékmenedzser

Sáfár Éva
Lakásbiztosítás termékmenedzser
 
 

Tóthné
2010. július 24. 19:55
(Kárrendezés)
Tisztelt Szakértő Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy egy ismerősömnek káreseménye keletkezett július 3-án. A fagyasztószekrényben áramszünet miatt megromlottak a fagyasztott árúk. A káreseményt még nem jelentette, mert nincs még meg az áramszolgáltatótól az igazolás, de folyamatban van az ügy azt írták. Az lenne a kérdésem, hogy meddig lehet bejelenteni a kárt a biztosítónál? Előre is köszönöm válaszát!
Tisztelt Tóthné!

A kárbejelentést a szabályzat szerint a káresemény után 2 munkanapon belül meg kell tenni, de amennyiben a lényeges körülmények kideríthetőek, a kárt később is be lehet jelenteni.

Üdvözlettel, Varga Antal, Kárrendezési és felülvizsgálati vezető

Varga Antal
Kárrendezési és felülvizsgálati vezető
 
 

Kérdezek