Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Endre
2013. június 28. 19:34
(HelpGo)
Üdvözlöm! A következő hibának az okát szeretném kérdezni: Egy 1993-as évjáratú 1.6 16szelepes suzuki swiftről lenne szó, 380 000 km-nél hengerfejes lett és amikor megcsinálták jó volt kb egy hónapig, de észrevettem hogy a szelepnél szivárog az olaj és a víz is csökken. Egyszercsak magas fordulaton elkezdett akadozni és kopogni. Megnéztem hogy mi lehet a baj és kb nem volt benne olaj. Azóta magas fordulaton elmegy az ereje és kattogó hang jön a szelepfedélből. A kattogó hang csak 2500 Rpm/min-nél kezd hallatszódni. Mi lehet a hibája és nagyon borsos a javítási költség? Válaszát előre is köszönöm. Üdv! Endre
Tisztelt Endre!

Csak biztosítással kapcsolatban tudunk tájékoztatást adni. Műszaki problémákra nem áll módunkban válaszolni.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Farkas Zoltán
2013. június 21. 15:36
(Kötelező biztosítás)
Tisztelt Szakértő Úr! 2013.06.06-án történt egy baleset a fuvarozó cégünk egyik furgonjával. Hátom sáv volt, a mi furgonunk haladt a belső sávon. A külső sávon haladt egy hölgy aki kátyút került ezért rárántotta a kormányt a középső sávon haladóra, aki szintén rárántotta a kormányt a furgonunkra. Behorpadt a jobb ajtó, a sárvédő feldő része és a tükör is megsérült. A balesetet okozó elismerte a baleseti bejelentőn a kárt, így rendőrséget nem hívtunk. Bejelentettük a biztosítóhoz is a balesetet és azóta Békéscsabán áll az autónk. A kárszakértő megvizsgálta és elküldte a biztosítónak az adatokat, azonban a biztosító a mai napig nem reagált az ügyben. Mivel munkaeszközről van szó elég nagy a bevételkiesés emiatt. Szeretnénk ezzel kapcsolatban is kárigénnyel élni. Az autó hátsó ajtaja speciálisan van kialakítva, hogy a 2.10 m magas áru is beférjen, elég nehéz lenne pótolni bérautóval. A könyvelőnk felhívta a biztosítót és azt mondták, hogy a harmadik fél még nem ismerte el a kárt (hozzáteszem a baleseti bejelentőn feketén-fehéren ott áll, hogy elismeri vétkességét) és emiatt húzódik a dolog. Ön mit javasol, mi ilyenkor a teendő, hogy meggyorsítsuk egy kicsit az eljárás menetét? A balesetet okozó az AEGON biztosítónál van. Az ügyszám: 2013/7449/1. Az Országos kárrendezési központnak is küldtünk egy nyilatkozatot a kárigényünkről, de még mindig semmi reakció. Tanácstalanok vagyunk Várom mielőbbi válaszát!!!!
Tisztelt Farkas Zoltán!

Tájékoztatjuk, hogy a kárügyben Kárrendezési Központunk levelet intézett Önökhöz a bérgépkocsi igényléssel kapcsolatosan, melyet a 5630 Békés, Szeglet u. 3 alá postáztunk. Kérjük, hogy amennyiben ez nem érkezne meg a hét második feléig, szíveskedjenek visszajelezni számunkra. Biztosítási ügyekben továbbra is készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Márton
2013. május 13. 19:52
(HelpGo)
Kedves Doktor Bácsi, az lenne a kérdésem, hogy mennyire kell állítanom a szelephézagot a BMW E30 320i (1988) M20-as 6 hengeres, 12 szelepes motoromnál? Van egy pici szelephangja és be akarom normálisan állítani! Előre is köszönöm, Márton
Tisztelt Márton!

Csak biztosítással kapcsolatban tudunk tájékoztatást adni. Műszaki problémákra nem áll módunkban válaszolni.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Tóth Ernő
2013. április 14. 11:58
(Kerékpár biztosítás)
Szeretném kérdezni,hogy,csak kerékpárra lehet-e biztosítást kötni?
Tisztelt Tóth Ernő!

Annak érdekében, hogy pontos választ tudjunk adni Önnek, kérem írja meg, hogy mi az, amit biztosítani szeretne.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Bárdi László
2013. április 12. 12:04
(Kárrendezés)
Tisztelt Szakértő! Rendelkezem egy őnőknél kőtőtt IV.otthon biztosítással. Pár napja beázott a melléképületem teteje. kb 50cm hosszú és 15cm széles csíkon. Csepergett az eső a mosókonyhában.Bejelentettem(egyébként kedves)diszpécser hölgynél az erre szolgáló tell. számon.Megnézettem egy szakemberrel,aki közölte hogy kb 45ezer ft-ból elhárítható a probléma. Megérkezett az önök kárszakértője, és közölte hogy erre nem fizetnek!Ez az én hibámból ázott be. Lefényképezte és távozott. Kérdem én! Mire fizetek ezreket a biztosítónak? A hőlgy aki kőtőte velem a szerződést azt mondta,ha szándékosan betöröm az ablakot arra is fizetnek.Ha a kutyám okoz kárt bárkinek fizetnek! MINDENRE! Nos akkor hazudtak az ügyfélnek? Nem nagy összegröl van szó! (viszonylag). Megéri elveszíteni egy ügyfelet,aki évek óta fizet ??? Nos ha így van,akkor megteszem és felmondom a biztosításaimat!
Tisztelt Bárdi László!

Azokra a kockázatokra fizeti a biztosítást, amiket az adott módozat szabályzata definiál. Az Otthon IV-ben nincs beázás kockázat. Van olyan módozatunk pl. az LSZB+, ami tartalmazza ezt a kockázatot. Azonban magának a tetőjavításnak a költségét az sem, csak azokat a festési, mázolási, stb. munkákat téríti, ami a károsodott belső felület helyreállításához szükséges. Minden ingatlan tulajdonosnak a saját ingatlanját karban kell tartania, így az avulással, az ingatlan karbantartás elmulasztásával keletkező tetőkárok, amik a beázást okozzák, helyreállítási költsége a tulajdonost terheli. Nem „hazudott” a értékesítő, üvegtörésre fizet, bár, ha kifejezetten kijelenti, hogy ő szándékosan törte be (de ezt az ügyfelek nem szokták bevallani), akkor megtagadható a kifizetés a szándékos károkozás miatt. Az is igaz, hogy a kutyára vonatkozik a felelősségbiztosítás. Azt nem mondjuk egyetlen feltételben sem, hogy a biztosítás az ingatlan felújítására szolgál. A beázás kárt azoknak az ügyfeleinknek tudjuk téríteni, akinek a szerződése tartalmazza ezt a kockázatot. Javasoljuk, hogy dolgoztassa át a szerződését LSZB+ módozatunkra.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Kérdezek