Szakértő válaszol

Kérdezzen bátran, mi megválaszoljuk!

Biztosítás témakörben látogatóink és ügyfeleink által feltett kérdésekre válaszol szakértőnk:

Kérdezek


Kollár Anita
2010. március 12. 09:46
(Kötelező biztosítás)
Hová juttathatom el a kedvezmények igénybevételéhez szükséges igazolásokat?
Tisztelt Kollár Anita!

Ha Ön kedvezmény rögzítéséhez szükséges igazolást szeretne eljuttatni társaságunkhoz, azt a következő elérhetőségek bármelyikén megteheti: e-mail címünk: ugyfelszolg@aegon.hu, faxszámunk: 06-1/476-5710.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Kiss Zoltán
2010. március 09. 21:28
(Kárrendezés)
Tisztelt Szakértő! A következő kérdéssel fordulok önhöz: 1 hónapja vettünk egy autót egy használt autó kereskedőnél 1.169.000 HUF-ért! Hitelre vettük, 40% kezdőrészlettel hoztuk el az autót! Tehát 468.000 HUF-ot fizettem a kereskedőnek + az átírásdíját! Innen kezdődik a "kálvária"... Édesanyám nevére vettük az autót,aláírta a szerződést majd jókedvűen távoztunk az autóval.(Nem kaptunk az aláírt szerződésből példányt mondván azt pestre felküldik és majd utána juttatják vissza az ügyfélnek) furcsa volt de hát gondoltuk tényleg így van! Nem telt el két hét , megcsúsztunk az úton és totálkárossá törtük az autót! Bejelentettük a biztosítónál a kárfelvételt hisz volt rajta casco (totál kár esetén fizetendő)! kijött a kárszakértő felmérte a kárt...Totál károssá nyílvánitotta! Ezzel nem is lett volna probléma,csak időközben megérkezett a banki szerződés amire a következő adatok voltak írva: Gépjármű bruttó vételára: 928.000 HUF ügyfél által fizetendő önrész: 232.000 HUF ez csak 25%... nos itt leesett az állam! a kereskedő megmahinálta a számokat (természetesen a tudtunk nélkül) és most attól félünk ,hogy a biztosító az olcsóbb ár miatt és a kevesebb kezdőrészlet miatt kevesebbet is fog megítélni ... Hisz a egyértelmű ha a biztosító tisztában van vele ,hogy X összegért vettük az autót akkor nem fogja azt mondani,hogy már pedig ez az autó többet ér és adjunk több pénzt! Jól gondoljuk? Tisztelettel: Kiss Zoltán
Tisztelt Kiss Zoltán!

Kárrendezés során, nem a szerződésben, vagy az adás-vételiben szereplő összeg a kártérítés alapja, hanem a gépjármű káridőponti piaci értéke, melyet a kárszakértő állapít meg. Természetesen ha a gépkocsi totálkáros, akkor a maradványértéket figyelembe kell venni. A szerződésben szereplő összegek egyoldalú megváltoztatását a kereskedővel javaslom tisztázni, a kezdőrészlet befizetéséről adnia kellett bizonylatot. Amennyiben mégsem tisztázható, javaslom, hogy forduljon jogászhoz.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, AEGONdirekt szakértő

AEGONdirekt szakértő
AEGONdirekt szakértő
 
 

Vass Ottilia
2010. március 09. 09:18
(Kisállat-biztosítás)
Lóra köthető-e biztosítás???
Tisztelt Vass Ottilia!

Ez a biztosítási termék kizárólag kutya és macska kisállatokra köthető.

Üdvözlettel, AEGONdirekt szakértő, Kisállat-biztosítás

AEGONdirekt szakértő
Kisállat-biztosítás
 
 

Dr Müller Erzsébet
2010. március 04. 13:14
(Lakásbiztosítás)
Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy egy nagy értékű /700 ezer forint körüli/ orvosi segédeszközre kötnek e biztosítást? Az eszközt sokat szállítom utcán, tömegközlekedési eszközökön. Lehet e lopás, rablás, rongálódásra kötni biztosítást Önöknél?
Tisztelt Dr Müller Erzsébet!

Csak az orvosi műszerre nem tudunk ajánlatot adni. Amennyiben ez az orvosi segédeszköz vállalati vagyon biztosítás egy része, úgy tudjuk biztosítani.

Üdvözlettel, Sáfár Éva, Lakásbiztosítás termékmenedzser

Sáfár Éva
Lakásbiztosítás termékmenedzser
 
 

Erőssné Kiss Ildikó
2010. március 04. 13:13
(Lakásbiztosítás)
Jó napot kívánok! Olyan kérdésem lenne, hogy a tegnapi nap folyamán csőtörésünk lett, és eláztatta az egész konyhát a víz. Ilyenkor mi a teendő, kinek szólhatunk, vagy egyáltalán a biztosító fizet csőtörés miatt? Várom válaszát. Köszönöm.
Tisztelt Erőssné Kiss Ildikó!

Amennyiben biztosítási szerződése az épületre vonatkozóan tartalmaz vízkárbiztosítást, a csőtörés okozta károkra kockázatban vagyunk. Kárbejelentését a szerződésszámra hivatkozva megteheti online (http://www.aegon.hu/ugyfelszolgalat/karbejelentes_szolgaltatasi_igenybejelentes/lakasbiztositas_karbejelentes) vagy hívja Információs Vonalunkat a 06-40/204-204-es telefonszámon. Ha szerződése Lakásdoktor kiegészítőt is tartalmaz, akkor a csőtörés kapcsán kialakult vészhelyzet azonnali elhárítására a 06-1-525-2737 telefonszámon hívhatja assistance szolgáltatásunkat is.

Üdvözlettel, Sáfár Éva, Lakásbiztosítás termékmenedzser

Sáfár Éva
Lakásbiztosítás termékmenedzser
 
 

Kérdezek